Zakup podpisu elektronicznego w Krakowie

Nasza firma zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie sprzedaży, rejestracji i aktywacji kwalifikowanych podpisów elektronicznych CERTUM.

Etapy procedury:

1. Sprzedaż wybranego Zestawu podpisu kwalifikowanego CERTUM wraz z czytnikiem karty
2. Wypełnienie i rejestrację wniosku o wydanie certyfikatu kwalifikowanego
3. Pobranie umowy i dokumentów, weryfikacja poprawności danych
4. Weryfikację tożsamości i poświadczenie zgodności danych
5. Podpisanie umowy i załączników podpisem kwalifikowanym umożliwiającym skorzystanie z ekspresowej ścieżki wydania certyfikatu
6. Prowadzenie korespondencji e-mailowej  z dostawcą CERTUM oraz wysyłanie podpisanych dokumentów celem wydania certyfikatu
7. Dopilnowanie procesu poprawnego wydania certyfikatu dla klienta
8. Wydanie podpisanej umowy klientowi
9. Poinstruowanie klienta o dalszych krokach 
10. Odesłanie do Centrali CERTUM oryginałów podpisanych dokumentów

W ofercie również wysyłkowa sprzedaż podpisów elektronicznych.

×
Zamów rozmowę
Rozmowa z konsultantem