Wniosek o zakup sprzętu komputerowego, a e-podpis

Na dzień dzisiejszy samorządy w bardzo dużym stopniu korzystają z szeroko pojętego sprzętu komputerowego. To z kolei wiąże się z jego zużywaniem i koniecznością wymiany na nowy sprzęt i urządzenia. W związku tym, pojawiła się możliwość dofinansowania na zakup sprzętu komputerowego dla samorządów. Z doświadczenia wiemy, iż często takie dofinansowania wiążą się z koniecznością skompletowania sterty dokumentów oraz chodzeniem po urzędach.

Aby złożyć  wniosek o zakup sprzętu komputerowego wystarczy posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, który w znacznym stopniu upraszcza oraz przyspiesza całą procedurę.

Przeczytaj również: Jak kupić swój podpis elektroniczny?

Czym jest e-podpis?

Podpis kwalifikowany (e-podpis) to nic innego, jak narzędzie umożliwiające podpisywanie dokumentów przy pomocy tzw. certyfikatu kwalifikowanego. To z kolei oznacza, iż jest on równie ważny, co podpis odręczny i ma taką samą moc prawną.

E-podpis nie tylko wpływa na szybszy proces składania wniosków o zakup sprzętu dla samorządów, ale również znacznie zwiększa bezpieczeństwo dokonywanych procesów administracyjnych oraz udostępnianych danych.

W jaki sposób korzystać z e-podpisu?

Chcąc skorzystać z podpisu kwalifikowanego, konieczne jest wykupienie oraz aktywacja certyfikatu kwalifikowanego, jak również dostęp do systemu, który umożliwi składanie wniosków w sposób elektroniczny.

Podanie o zakup sprzętu – aktywacja kwalifikowanego podpisu elektronicznego

Posiadanie własnego podpisu kwalifikowanego wiąże się z bardzo szerokim zakresem korzyści zarówno dla osoby fizycznej, jak i osoby prawnej. Zatem jeśli jesteś zdecydowany na wyrobienie, a następnie aktywację własnego podpisu kwalifikowanego, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.