Umowa B2B z e-podpisem

Umowy B2B w ostatnim czasie znacznie zyskują na popularności. B2B, czyli z języka angielskiego business-to-business, oznacza umowę, którą zawiera się między dwoma (lub większą ilością) podmiotami gospodarczymi. Do zawarcia takiej umowy wystarczy, aby oba podmioty prowadziły działalność, może to być zarówno jednoosobowa działalność gospodarcza, jak i spółka osobowa czy kapitałowa. W Polsce umowa B2B jest częstym rozwiązaniem, w którym jedna ze stron jest przedmiotem zatrudnienia. Jedną z wygód, jakie zapewnia postępująca cyfryzacja naszego kraju, jest możliwość połączenia umowa B2B z e-podpisem.

Kwalifikowany podpis elektroniczny ma dokładnie taką samą wagę prawną co podpis tradycyjny, przy czym jest on znacznie bezpieczniejszy. Pozwala on na ochronę dokumentów przed sfałszowaniem. E-podpis można również wykorzystać do podpisania umowy B2B, co znacznie przyspiesza cały proces. Podpisaną umowę można wysłać z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, co nie tylko pozwala na zaoszczędzenie czasu, ale także zapewnia znaczną wygodę. Do podpisania wystarczy wyłącznie dostęp do Internetu. 

Rozwiązanie to jest szybkie i proste. Wystarczy przygotować umowę B2B w formie PDF, podpisać podpisem kwalifikowanym i wysłać!